因為你 一切都為你
It’s for you, it’s all for you
創造天空 花瓣 每顆星星
I made the sky, flowers and the stars
你聽河流樹林和風的聲音
Hear the voice of the river, woods and winds
這是我在 你心深處歌唱
Over your heart, I keep on singing

在你哭泣疼痛的時候
Every moment of your paint and tears
我在這裡陪你一起
I am there to cry with you
在你走的每一步路
Every step out the path you walk
我都會 這樣陪著你
I long to go with you always

如此 愛著你
For you, all my love
你在我的心中是 永遠的喜悅
You are the joy of my heart into eternity
我說 我愛你
I am with you
我會一直這樣陪著你
Forever and always

arrow
arrow
    全站熱搜

    easterju 發表在 痞客邦 留言(18) 人氣()